tadika terbaik di gua musang
Pendidikan

Tadika Terbaik di Gua Musang | Pilihan Terbaik Untuk Anak Anda

Hmm… Sis Min selalu dengar ada ibu bapa mengeluh apabila tiba masa untuk memilih tempat bagi memulakan pendidikan prasekolah anak-anak mereka. Hal ini kerana, ramai ibu bapa berfikir bahawa tadika terbaik hanya terdapat di bandar-bandar besar. Misalnya di Kelantan, ibu bapa pasti menyangka bahawa tadika terbaik hanya terdapat di bandar-bandar utama seperti Kota Bharu semata. …

Tadika Terbaik Jitra Kedah
Pendidikan

Tadika Terbaik Jitra Kedah | Anda Perlu Tahu!

Tahun baru tinggal beberapa bulan saja lagi … Pasti ibu bapa di Jitra, Kedah, sudah mula mencari tadika untuk daftarkan anak-anak kan? Orang utara dah jumpa belum tadika terbaik di Jitra, Kedah tu? Jika anak-anak sudah mencecah usia 4 tahun, kebanyakan ibu bapa pasti nakkan tadika paling awesome untuk mereka. Tadika yang berprestasi cemerlang dan …

Tadika Terbaik Di Raub
Pendidikan

Tadika Terbaik di Raub | Pilihan Ibu Bapa

Perhatian warga Raub, Pahang! Anda masih tercari-cari tadika terbaik di Raub untuk anak-anak? Jika anak-anak anda hampir mencapai umur prasekolah dan perlu ke tadika, perkongsian Sis Min pada kali ini sememangnya untuk anda. Tadika merupakan satu tempat untuk anak-anak yang berumur 4 hingga 6 tahun bermain sambil belajar. Di tadika juga, anak-anak boleh bergaul, mengisi …

Tabiat yang Merosakkan Gigi
Kesihatan

Tabiat yang Merosakkan Gigi

Ramai di luar sana mengamalkan tabiat buruk yang boleh merosakkan kesihatan gigi. Sering kali anda pasti mendengar bahawa pengambilan makanan manis boleh menjejaskan kesihatan gigi. Namun, bukan itu sahaja tabiat yang boleh menjejaskan gigi. Jadi, kali ini kami akan kongsikan beberapa tabiat yang merosakkan gigi yang perlu anda ketahui. Jom ikuti perkongsian maklumat tentang tabiat …

Print Sticker Design Sendiri
Electronic

Print Sticker Design Sendiri | Wajib Tahu

Print sticker design sendiri? Wajib tahu ke? Dekat mana boleh buat tempahan sticker macam ni? Ada beza ke, guna design sendiri dengan design kedai? Ishh… banyak betul pertanyaan yang bermain di kepala ni. Tapi, tenang dulu bos… Jangan pening-pening fikir sendiri, sebab perkongsian Sis Min kali ini akan bantu anda selesaikan teka-teki yang bermain di …

Menu diet keto untuk diabetes
Kesihatan, Masakan

Menu Diet Keto Untuk Diabetes | EATSLIM LIFESTYLE

EATSLIM LIFESTYLE? Apa benda tu? Menu diet Keto untuk diabetes? Eh macam mana tu? Ikutkan hati ni memang nak berdiet. Tapi kalau ada diabetes, boleh ke?? Uish, sabar… sabar… Sis Min ada jawapannya! Jom ikuti perkongsian Sis Min kali ini tentang ‘menu diet Keto untuk diabetes’. Dengar tajuk pun dah tahu menarik kan? Haaa, kalau …

Menu Keto Diet Seminggu
Kesihatan, Masakan

Menu Keto Diet Seminggu | Simple Tapi Sedap!

Menu diet Keto untuk seminggu? Simple tapi sedap? Boleh percaya ke? Bukan selalunya makanan untuk diet ni sayur je ke? Eh… Siapa kata makanan untuk orang diet cuma sayur je? Tapi itulah kan… Selalunya orang akan faham macam tu. Diet cuma makan sayur, makan buah je… Ramai juga fikir yang diet ni, hanya sekadar jaga …

Diet Keto untuk Diabetes
Kesihatan

Diet Keto untuk Diabetes | Anda Perlu Tahu

Diet Keto untuk diabetes? Ada ke? Boleh ke orang yang ada diabetes pun boleh amalkan diet Keto? Macam tak percaya jeee! Tapi, Sis Min faham je kalau anda tak percaya… Selalunya, orang yang ada diabetes ni mesti akan takut-takut nak makan sebarangan kan? Jadi, kebanyakan pesakit diebetes akan memilih untuk menyekat pemakanan seharian. Namun, betul …

menu rendah kalori
Masakan

Menu Rendah Kalori | Ringkas Tapi Sedap

Pejam celik, pejam celik, dah seminggu kita sambut Hari Raya Aidilfitri! Sis Min percaya, mesti semua seronok dapat pulang ke kampung halaman kan? Maklumlah, dah dua tahun tak pulang beraya. Tapi, mesti ada juga yang tengah bersedih tu… Yelah, dah konsisten dengan menu rendah kalori sewaktu bulan puasa, tapi bila tengah beraya, terjumpa pula hidangan …